2008. augusztus 2., szombat

Turbózott turmix

Elérkezett az ideje, hogy végre írjak is arról, amit az elmúlt hetekben főztem és fotóztam. Azt hittem hamar össze tudom szedni magam, hogy újra megírjam az eredetileg 100.-nak szánt, hosszabb lélekzetvételű bejegyzésemet, de úgy tűnik nem akar jönni az ihlet, így inkább hagyom pihenni a dolgot, és inkább bepótolom a lemaradásaimat :)
Néhány hete akadtam a fagyasztó hátuljában az utolsó adag tavaly málnára. Abból készült egy egyszerű turmix, kis csavarral :)

Kekszes málnaturmix
1 nagyobb bögrényi fagyasztott málna félig kiolvasztva
2 dl joghurt
2 dl tejszín
4 zabos keksz (ez most Győri Zabfalatok volt)
kevés méz

A félig kiolvadt málnát összeturmixoltam a joghurttal és tejszínnel, kevés mézzel édesítettem. Két poharat félig töltöttem a masszával majd mindkettőbe előzőleg zacskóban nyújtófa segítségével összetört kekszet tettem (2-2 darabot) majd a többi masszát is rákanalaztam. Kicsit több lett a turmix mennyisége, mint ami a poharakba fért.

Most vettem észre, látszik belőlem egy kicsi a képen :)

1 megjegyzés:

endivia írta...

Engedd meg, hogy átnyújtsam a Kreatív Blogger díjat Neked! Nézz be hozzám!